Urządzenia biurowe
Ricoh MP161 SP Aficio![]() Kserokopiarka Ricoh MP 161 SP - urządzenie używane z 24 miesięczną gwarancją.
urządzenie czarno-białe
16 kopii/min
funkcja drukowania i skanowania sieciowego
moduł dupleksu - dwustronne kserowanie/drukowanie/skanowanie
Urządzenie tanie w eksploatacji - oryginalny toner na 7000 kopii/wydruków tylko 85 zł netto.
Instalacja urządzenia w wyznaczonym miejscu i na wyznaczonych komputerach gratis.
Transport na terenie powiatu inowrocławskiego gratis.
Szkolenie dla personelu gratis. więcej »
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ricoh MP2000 SP Aficio![]() Kserokopiarka Ricoh MP2000 SP - urządzenie używane z 24 miesięczną gwarancją.
urządzenie czarno-białe
20 kopii/min
funkcja drukowania i skanowania sieciowego
moduł dupleksu - dwustronne kserowanie/drukowanie/skanowanie
2 kasety na papier
Urządzenie tanie w eksploatacji - oryginalny toner na 9000 kopii/wydruków tylko 90 zł netto.
Transport na terenie powiatu inowrocławskiego gratis.
Szkolenie dla personelu gratis.
Instalacja urządzenia w wyznaczonym miejscu i na wyznaczonych komputerach gratis. więcej »
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aficio 2022![]() · szybkość kopiowania/drukowania 22/27 str./min.
· maksymalny format kopiowania A3
· kody użytkownika, tryby tekstowy i fotograficzny
· powiększanie i pomniejszanie od 25% do 400%
· ergonomiczny panel dotykowy
· czas nagrzewania 15 sekund
· czas wykonania pierwszej kopii 4,9 s.
· dwie kasety po 500 arkuszy + podaj. ręczny
· rozdzielczość kopiowania 600dpi
· kopiowanie dwustronne - Duplex
· autom. rewersyjny podajnik dokumentów RADF
· moduł drukarki/skanera sieciowego
. moduł faksu więcej »
|
Urządzenia biurowe
Prowadzenie biura wiąże się z wykonywaniem najróżniejszych prac, takich jak gromadzenie i segregowanie danych, kontaktowanie się z klientem oraz umawianie na spotkania czy przygotowywanie i przesyłanie oferty handlowej. Aby szybko i sprawnie sobie z nimi radzić, niezbędne jest wyposażenie biura w odpowiednie urządzenia, takie jak komputer czy telefon, które nie tylko ułatwią nam wykonywanie zadań, ale pozwolą też zwiększyć wydajność naszej pracy i ułatwią kontaktowanie się pracowników zarówno wewnątrz firmy, jak i z klientem.