Akcesoria biurowe
Zszywacz obrotowy do broszur i zeszytów metalowy do 25 kartekZszywacz obrotowy mający 2 możliwości zszywania: zamknięte i otwarte (tzw. tymczasowe). Dzięki obrotowej głowicy można zszywać plik pod 3 kątami. Zszywacz obrotowy można wykorzystać w każdym biurze jako standardowy zszywacz oraz jako zszywacz do broszur, katalogów, ulotek czy zeszytów. Jest mały i poręczny.
zszywa do 25 kartek głębokość zszywania do 8 cm 3 możliwości ustawienia kąta zszywania zszywki 24/6, 26/6 wymiary: 14,7 x 4,0 x 6,0 cm więcej »
| ||||||||||||||||||
ZSZYWACZ ESSELTE HS1 NIEBIESKI 177045Trwały plastikowy zszywacz, na 100 sztuk zszywek; jednorazowo zszywa 25 kartek, głębokość zszywania 6,5 cm; system ładowania od góry; możliwość zaginania zszywek do wewnątrz i na zewnątrz; z czarną podstawą w pięciu kolorach uchwytu; 3 lata gwarancji. więcej »
| ||||||||||||||||||
ZSZYWACZ D.RECT 325 25 KARTEK 007015Zszywacz D.RECT 325 wykonany jest z plastiku, z metalowym mechanizmem. Wyposażony jest w obrotowy mechanizm, zaginający zszywki zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz. Głębokość zszywania 55mm. Zszywa do 25 kartek zszywkami 24/6 i 26/6. Dostępne kolory: niebieski 5 LATA GWARANCJI więcej »
| ||||||||||||||||||
Zszywacz biurowy mały 5501 5501Zszywacz biurowy mały 5501 Leitz - wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu - antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli - innowacyjna technologia precyzyjnego prowadzenia zszywki - zintegrowany rozszywacz - zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki - ładowany od góry, otwiera się o 180 stopni - 3 lata gwarancji, rekomendowane użycie zszywek Leitz - jednostka sprzedaży 1 sztuka więcej »
|
Akcesoria biurowe
Prowadzisz firmę? Zajmujesz się obsługą sekretariatu? Jeśli tak, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie urządzenie i wyposażenie biura. Jest ono w końcu jedną z najważniejszych wizytówek firmy, pomaga klientowi w dokonaniu jej oceny. Aby biuro sprawnie funkcjonowało, oprócz niezbędnego sprzętu, takiego jak telefon, komputer czy drukarka, ważne jest wyposażenie go również w odpowiednie akcesoria biurowe. Nożyczki, dziurkacze czy spinacze pomogą w przygotowywaniu i segregacji dokumentów oraz ułatwią inne prace biurowe.