Artykuły biurowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Urządzenia fiskalne

Urządzenia fiskalne

Drukarka fiskalna ELZAB MERA+ TE FV z kopią elektroniczną

Drukarka fiskalna ELZAB MERA+ TE FV z kopią elektroniczną

Drukarki fiskalne Elbląg Drukarka fiskalna ELZAB MERA+ TE FV - Wysokiej klasy szybka i wytrzymała drukarka fiskalna o pojemności bazy towarowej 500 000 PLU, z elektroniczną kopią paragonów oraz automatycznym obcinaczem papieru w standardzie. Idealna do punktów o dużym natężeniu ruchu. Podłączana do komputera za pośrednictwem USB, LAN lub RS232. Złącza wyprowadzone od spodu obudowy zapewniają estetykę instalacji. Drukarka posiadająca dwa najpopularniejsze protokoły komunikacyjne w praktyce może pracować z każdym programem sprzedażowym. Warte podkreślenia kolorowy wyświetlacz TFT 4,3” o regulowanym położeniu, z możliwością wyświetlania do ośmiu grafik (logo apteki, reklamy), komunikatów lub aktualnej daty i godziny możliwość podłączenia dodatkowego, wolnostojącego wyświetlacza wydruk faktur VAT grafika w nagłówku, stopce i treści wydruków współpraca ze sklepami internetowymi (tryb klient połączenia LAN) współpraca z kilkoma stanowiskami sprzedaży równocześnie (system licencji) wydruk dodatkowej linii opisu towaru na paragonach i fakturach wydruk kodów QR więcej »
Dodano: 2017-06-04
ELZAB

Wysokość:262 mm
Szerokość:129 mm
Długość:237 mm
Waga:2
00:kg
Wydruk:termiczny
Liczba znaków nazwy towaru:42 znaków
Ilość towarów:500000 szt.
Komunikacja:usb
Stawki podatkowe:7
Zasilanie wewnętrzne:12V/ 1
2Ah
Zasilanie zewnętrzne:15V/ 4A
Wyświetlacz klienta:Kolorowy TFT 4
3”
z możliwością wyświetlania do ośmiu grafik
Wyświetlacz operatora:nie dotyczy
Gwarancja:12 miesiące

Urządzenia fiskalne

Działalność handlowo-usługowa wymaga od nas prowadzenia dokładnej rachunkowości, a co za tym idzie, także posiadania kasy fiskalnej. Urządzenia fiskalne pomogą nam obliczyć kwotę podatku należną od sprzedaży, zarejestrują obrót czy wydrukują paragon dla klienta oraz dla nas. Kasę można również zaprogramować, by „pamiętała” kod, nazwę i cenę produktów dostępnych w naszym sklepie lub firmie, dzięki czemu „wbijanie” zakupów jest o wiele prostsze i pozwala szybciej obsłużyć klienta.