Akcesoria biurowe
Karty menuKarty wykonane zostąły ze skóry ekologicznej i są obszyte dookoła nićmi, a od wewnątrz karty podklejane gąbką. Wkłady są wgrzewane z wysokoprzeźroczystej folii o grubości 0,14 mm, co gwarantuje ich trwałość i wytrzymałość.
Przy zakupie 10 sztuk kart menu lub zakupach na łączną kwotę min. 300 zł - kurier gratis.
Ceny
Karta A4 (6 wkładów): 28 złKarta A4 (10 wkładów): 31 zł Karta A4 (2/3 win i menu - 6 wkładów): 25złKarta A5 (10 wkładów): 22zł Płatnik kelnerski: 15złStojak Reserve: 8zł
Wystawiamy faktury VAT.
Karty, płatniki oraz stojaki dostępne są w następujących kolorach:
- brąz,
- bordo,
- czerń,
- beż.
Zapraszamy. więcej » |
Oprawy do stempliProponujemy stemple. W naszej ofercie znajdą Państwo stemple do wszystkich powierzchni i tekstyliów. Zapraszam. więcej » |
segregatorsegregatory firmowe z dowolnym nadrukiem - od 5 1000 szt .
wybierz format, grubość grzbietu i mechanizm !! więcej » |
Materiały i akcesoria biuroweFirma "ProCop"-Serwis s.c. oferuje Państwu szeroki wybór różnego rodzaju materiałów i akcesoriów biurowych.
Zapraszamy serdecznie wszystkich Państwa do odwiedzenia naszego sklepu internetowego www.materialybiurowe24.pl
Zapraszamy! więcej » |
Deklaracje ZUS• Sporządzenie deklaracji ZUS dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,• Sporządzenie deklaracji ZUS dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych,• Sporządzenie deklaracji ZUS dla przedsiębiorstwa,• Rejestracja i wyrejestrowanie z ZUS,• Wydruk formularzy RMUA i przesłanie ich do Klienta,• Wysyłanie deklaracji ZUS w ustawowych terminach więcej » |
Księgi rachunkowe• Prowadzenie ksiąg rachunkowych,• Ewidencja w następujących układach kosztów: rodzajowym, kalkulacyjnym, rodzajowym i kalkulacyjnym,• Kontrola zmiany stanu produktów /bilansowa i wynikowa/,• Analiza kręgu kosztów,• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku dochodowego,• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,• Prowadzenie ewidencji środków trwałych,• Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego etc. więcej » |
Księga przychodów i rozchodów• Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku dochodowego,• Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,• Prowadzenie ewidencji środków trwałych,• Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu,• Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego,• Sporządzanie miesięcznych deklaracji etc. więcej » |
Szyldy reklamoweFirma GRAFEM oferuje Państwu szeroki wybór rozwiązań reklamowych, w tym m.in. szyldy reklamowe.
Zapraszamy. więcej » |
Plakaty reklamoweW bogatej ofercie naszej firmy znajdą Państwo również plakaty reklamowe w niemal dowolnych opcjach do wyboru.
Zapraszamy. więcej » |
Wizytówki firmoweFirma GRAFEM w ramach swojej działalności oferuje Państwu profesjonalnie wykonane wizytówki firmowe.
Zapraszamy. więcej » |
Mata na biurkoW ofercie posiadamy maty na ladę i podkładki na biurko oraz podkładki pod mysz. Wszystkie produkty wykonujemy na zamówienie indywidualne.
W ofercie posiadamy tez maty kuszetkowe oraz maty na podłogę. Wykonujemy bezpośredni druk na folii i oferujemy druk niskonakładowy. więcej » |
Urządzenia biuroweZajmujemy się sprzedażą oraz serwisem urządzeń biurowych. Ponadto w sprzedazy posiadamy tusze i tonery. Zapraszamy. więcej » |
Artykuły biuroweZajmujemy się sprzedażą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Ponadto oferujemy niszczarki oraz drukarki, a także centrale i faksy. Posiadamy autoryzację sprzedaży kserokopiarek Toshiba, Ricoh. więcej » |
Power bankPower bank to przenośny bank energii służący do ładowania tabletów, telefonów oraz MP3/4, wykonany z metalu z ogniwami marki Samsung. Pojemność 2200 mAh. W zestawie z wtyczkami do IPad’a/IPhone’a, USB oraz micro USB. Na urządzeniu można wykonać grawer reklamowy. Więcej produktów na stronie www.videodruk.pl więcej » |
Ulotki reklamoweOferujemy wizytówki, ulotki, teczki, plakaty, kalendarze, dyplomy, papier firmowy, bloczki, ponadto plastikowe biznes karty z opcją personalizacji itp. więcej » |
Tablice reklamoweTablice, tabliczki, szyldy według określonych standardów jak i na życzenie klientów, reklamy wolnostojące na konstrukcjach stalowych, banery reklamowe, dibond, plexi, drewno, pcv, więcej » |
PieczątkiOferujemy szeroki wybór pieczątek, które są wykonane z najlepszych materiałów.
W ofercie zarówno pieczątki polimerowe, firmowe, datowniki jak i oprawy, tusze czy poduszki do stempli.
Jeśli nie posiadasz jeszcze pieczątki swojej firmy, my ją zaprojektujemy!
Zapraszamy do współpracy więcej » |
artykuły biurowe i szkolneSprzedaż hurtowa i detaliczna artykułów szkolnych i biurowych, chemii gospodarczej. Rabaty cenowe dla firm i przyjazne ceny dla osób fizycznych. Sprzedaż wysyłkowa więcej » |
Upominki, gadżety reklamoweW ofercie naszej agencji posiadamy szeroki wachlarz różnego typu gadżetów reklamowych, takich jak:
- parasole,
- klipy,
jak i również:
- długopisy,
- podkładki pod mysz.
Zapraszamy. więcej » |
KalendarzeKalendarz to sposób na to, by zostać z klientami i partnerami biznesowymi przez cały rok.
Proponujemy wykonanie kalendarzy firmowych wg. Państwa projektu.
Wysoka jakość, różnorodność form i atrakcyjna cena sprawi, że znajdą Państwo coś dla siebie i swojej firmy.
Oferujemy wykonanie kalendarzy nawet w niewielkich nakładach.
Kalendarze jednodzielneKalendarze trójdzielne Kalendarze biurkoweKalendarze listkoweKalendarze wieloplanszoweKalendarze książkowe
Fotokalendarze z Państwa zdjęciami na: http://fabrykafoto.pl/index.php/kategoria/fotokalendarze/scienne więcej » |
Akcesoria biurowe
Prowadzisz firmę? Zajmujesz się obsługą sekretariatu? Jeśli tak, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie urządzenie i wyposażenie biura. Jest ono w końcu jedną z najważniejszych wizytówek firmy, pomaga klientowi w dokonaniu jej oceny. Aby biuro sprawnie funkcjonowało, oprócz niezbędnego sprzętu, takiego jak telefon, komputer czy drukarka, ważne jest wyposażenie go również w odpowiednie akcesoria biurowe. Nożyczki, dziurkacze czy spinacze pomogą w przygotowywaniu i segregacji dokumentów oraz ułatwią inne prace biurowe.